fbpx

Lamkin opiskelijat häärivät Kuninkuusravien parissa

Olemme Lahden ammattikorkeakoulun (LAMK) opiskelijat Jenny Kaarlela, Joonas Saarilahti, Emilia Halme, Sakari Launis, Perttu Parviainen ja Joni Järvinen. Opintoprojektissamme tehtävänä on kuninkuusravien asiakaspalvelukoulutuksen suunnittelu ja toteutus. Toteutus tapahtuu kahdella tavalla: infopaketti sekä koulutus Jokimaalla. Asiakaspalvelukoulutus on suunnattu Kuninkuusraveissa työskenteleville henkilöille.
Olemme tehneet projektiin taustatyötä erilaisten asiakastyytyväisyyskyselyiden, SOME kyselyiden, fokushaastattelun ja toimeksiantajan haastattelujen kautta. Tarkoituksenamme on paneutua erityisesti ongelmakohtiin ja niiden ratkaisemiseen, mutta myös jo onnistuneiden asioiden entistä parempaan onnistumiseen.
Asiakaspalvelukoulutus toteutetaan sen vuoksi että, jokainen Kuninkuusraveissa työskentelevä tietäisi kuinka toimia erilaisissa tilanteissa ratkaistakseen asiakkaiden ongelmia sekä vastatakseen kysymyksiin. Pyrkimyksenä on että, asiakas saa vastauksen kysymykseensä/ mieltä askarruttavaan asiaan mahdollisimman selkeästi ja nopeasti. Koulutuksen tavoitteena on ennen kaikkea luoda yhteishenkeä tekijöiden välille sekä toivottaa jokainen tervetulleeksi tapahtumaan!

”Tapahtuman onnistunut asiakaskokemus syntyy monen yksityiskohdan summana. Tärkein rooli asiakaskokemuksen luomisessa on tapahtuman henkilökunnalla. Heidän kohtaamisensa tapahtumakävijöiden kanssa on ollut opiskelijoiden ja Kuninkuusravien yhteistyöprojektin ytimessä.” korostaa Lahden ammattikorkeakoulun tapahtumatuottaja Marjo Leppä.
”Projekti on tähän asti ollut hyvin mielenkiintoinen ja haasteita täynnä. Vielä on pitkä matka edessä, mutta hyvällä asenteella tästä tulee loistava projekti!” kertoo projektiryhmän jäsen Joonas Saarilahti.
”Ryhmämme uskoo yhteishenkeen ja tavoitteenamme on eläimyksellisen kokemuksen luominen” kiteyttää Joni Järvinen projektiryhmän jäsen.